Kundeservice man-lør 10-12

Vil du heller ikke løbe fra ekspedienterne i tøjbutikkerne?…

Kender du det… Du kommer ind i en tøjbutik og bliver mødt af “HEJ, ER DER NOGET JEG KAN HJÆLPE DIG MED, ELLERS SIGER DU BARE TIL”, “VI HAR LIGE FÅET EN MASSE NYE VARER HJEM, OG JEG ER SIKKER PÅ AT DENNE VIL VÆRE RIGTIG GOD TIL DIG”, “HAR DU SET HEROVRE, DER HAR VI ALLE NYHEDERNE”, VI HAR STARTET UDSALG HEROVRE SÅ VÆRSGO AT GÅ SHOPPEAMOK”.


Vil du heller ikke løbe fra ekspedienterne i tøjbutikkerne?…


Dette kender vi nemlig godt, og ingen af os hos Villa Patina bryder os om at ekspedienter kaster sig over os, som gribbe i ødemarken. DERFOR vil det aldrig være dette som du bliver mødt af i vores fysiske tøjbutik i Skælskør. Vi står altid klar med smil, imødekommenhed og et “Hej”, men derefter lader vi altid jer skønne kunder gå og snuse rundt og hygge jer. Vi gør altid meget ud af at prøve at aflæse hvilke slags mennesker vi har med at gøre, og om det er personer som ønsker at interagere eller ej, eller sådan midt imellem. Fordi for os er kunder ikke bare kunder, det er MENNESKER og det er de færreste mennesker som godt kan lide at blive overrumplet, presset til at købe eller blive løjet overfor i et prøverum. Ja, man er automatisk en “kunde” når man kommer ind i en form for butik hvad enten det er dagligvarebutik, tøjbutik eller isenkræmmer, MEN vi vil altid helst se det menneske som står overfor os og yde den hjælp som netop denne person har brug for, og på den måde som personen foretrækker.


…det er de færreste mennesker som godt kan lide at blive overrumplet, presset til at købe eller blive løjet overfor i et prøverum…


Dette fænomen i tøjbranchen er noget som vi prøver at arbejde os væk fra. Vi vil gerne skabe trygge, rolige og hyggelige rammer i vores tøjbutik, hvor vi er ÆRLIGE overfor vores kunder, og stræber efter at have OPRIGTIGE SAMTALER, forstå kunderne og menneskerne bag samt at give den bedst mulige service, hvor jer kunder kommer ud af døren med noget i posen, som i oprigtigt er glade for. Man skal selvfølgelig ikke tage fra os, at vi nu engang ER sælgere og det er dét som vi er lært op i. Vi vil blot have den gammeldags sælgermentalitet til livs, og skabe en ny som rummer mere plads og mere forståelse for det mennesker som vi står overfor og som ønsker VORES hjælp.

Selvom det er vores produkter som er i fokus, så er vi ingenting hvis ikke der er kunder til at købe dem. Vi gør derfor alt hvad vi kan for, at yde den bedste service til DIG som kunde – både fysisk og online – og det vil vi altid ARBEJDE OG UDVIKLE på.

Tak fordi du læste med – vi håber det hele giver mening!

XOXO

Team Villa Patina

Lignende artikler